Preparatius del 1er Nadal de’n Martí

Aquest serà el primer Nadal de’n Martí!!!

Falten pocs dies per què arribi el Nadal, els llums dels carrers ja estan encesos, les tendes ja estan obertes els dies festius  i hi ha gent per tot… a la TV diuen que el consum encara no ha arrencat, això és perquè aquest passat divendres no eren on era jo. La gent carregada de capses de juguetes, juguetes de plàstic, inclassificables….

Jo en canvi a la meva senalla duia la següent llista de la compra:

  • Llet en pols nº 2.
  • Iogurt de fruites.
  • Una pitrera de pollastre ecològica.

Quan vaig veure tot allò em vaig asustar,  BUFFF!!!Regals, regals, regals… massa regals, sobren tots!!

Aquesta pàgina web ens agrada molt, hi ha jocs, juguetes molt…

Bé, el que volia compartir amb vosaltres eren 2 coses: El calendari del 2012 i un vídeo montant l’arbre de nadal.

< CALENDARI 2012 >

Després de cercar per Internet qualque aplicació per fer calendaris (per  Ubuntu, vaig decidir que millor fer-ho de ZERO, i per això vaig posar-me a fer-ho.

El següent enllaç és un pdf on podreu veure el resultat: Calendari 2012 s_F.pdf (95 KB)

Per fer el Calendari he utilitzat el programa Libre Office Draw (o Libre Office Dibujo), el podeu descarregar a la pàgina web de LibreOffice.org

– Aquí teniu un arxiu ZIP on hi trobareu el document (Calendari 2012 s_F.odg) i les 2 tipografies que he utilitzat (SketchRockwell-Bold.ttf BartonBus.ttf). Està a la vostra disposició pel què volgueu.

< VÍDEO MONTANT L’ARBRE DE NADAL >

Aquí teniu el vídeo que hem gravat montant l’arbre de nadal, com veureu, tots 3 estavem ben entretinguts…

Vodpod videos no longer available.

2 Respostes to “Preparatius del 1er Nadal de’n Martí”

  1. Quina passada!! Fantàstics tots (en Martí, n’Aina, en Jaume i l’arbre)!!!!

  2. ERES UN CRACK!!! Me encanta!!!! Estáis geniales!!!

    Besotes

Deixa un comentari